haha, julafton

asså jag vet att ag typ inte bloggat på typ nåra månader, men nu har jag fått ryck och vill börja igen... men jag har typ aldrig tid över till det ;/  MASSA annat att göra. fast jag läser ofc alla andras bloggar (a) <3
Men idag är det julafton och jag är glad! gissa vem som ska vara tomten i år? jo jag XD hahahahahah <33
Men jag kan ju liksom berätta lite vad jag har gjort dom senaste dagarna! ;O jag har handlat julklappar åt alla människor! hahha, och sen så har jag vart hos sötisen Pi och jag har vart med söötiseb amanda!  sen så nu har jag saknat Sara för at jag nt träffat henne på typ  en vecka och liksom inte kommer att träffa henne på en vecka till X,o     

Kort fattat:
Handlat julklappar
Saknat människor
pyntat huset + stallet ofc
ridit
halkat och slagit i armbågen x)
tittat på min kamera jag ska köpa idag/imorgon!!!!
  (Canon A2000 is powershot)
öppnat julklappar från Sara,  ( ett par tofflor som jag använder 24/7, och presentkort på höökisen) <33
Lyssnat på julsånger
längtat till idag (a)

Kommentarer
Postat av: Sara :)

Saknar dej mee <3 :)

2008-12-29 @ 12:02:59
URL: http://skummex.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0