Hallojj,! Läskiga drömmar :S

Tjenare på er!
Asså först så en natt så drömde jag en konstig dröm , (minns inte vad) sen igår en annan konstig dröm!!!
Och inatt så drömde jag fett läskig dröm, :O :
Jag hoppade av bussen och stog bakom den, det var helt kolsvart ute... sen kom busschaufören ut och jag bah: aah, hjälp, för han såg läskig ut men så bah tittade han på däcket sen gick han tillbaka till en dörr på bussen och där hoppade en typ rånaer ut!!! Och då fångade busschaufören honom och gick in till huset bredvid (nettans hus) men då hade rånaren fått ett grepp om busschaufören och kastade in honom i huset, NU GICK ALLTSÅ RÅNAREN/MÖRDAREN LÖS!!!  Jag var jätte rädd och sprang men asså jag kom ingen vart , benen var som spaggeti och jag ramlade ihop och han kom närmare och närmare, och då vaknade jag... Men somna igen var OMÖLIGT! kl va ungefär halv 5 och jag låg där till ungefär halv 6 sen somnade jag... Det låter inte så läskigt men det vare, ;/ 

hhihi! 

PUSS OCH KRAM GRATIS BANAN! <333 xD       

Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0