20/10 2008 (i förrgår) Jag får DAMP på lärare!!!!

hejshollahopp, iförrgår så var det inte min dag, först så var jag AS näära på att missa bussen när jag skulle cykla upp,.. sen så när jag kom till skolan insåg jag att jag hade tappat nyckeln, och det betyder att jag måste åka hem...,  jag gick till Tanya och sa att jag glömt min nyckel, hon sa: då får du åka hem, så sa hon att jag skulle ringa min mamma, men hon svarade inte, SOM JAG SA TILL TANYA MEN HON LYSSNA INTE!!!! sen så gick hon till mitt skåp låste upp med extra nyckeln och sa: ta ut ALLT du ska ha under dagen, jag bah: okej, Såå tittade jag i vittraboken vad jafg skulle ha den dagen tyyp ingenting, men så drog hon ut ALLT ALLT ALLLT i mmitt skåp exakt allt, oh la det på golvet , låste skåpet och gick där ifrån!!!!! asså OMG!!!! jävlaaa H*RA!!!! vad skulle jag göra med ALLT jag hade där framför mej?? jag tog allt och la det i min väska som är as liten.,.,,, sen så gick dagen på... och när jag skulle hem så sa jag till Tanya att öppna så jag kunde lägga tbx allt, så försöökte hon med extra nyckeln, men då så funkade inte den s¨å hon fick inte upp mitt skåp hon bah: då får du ta hem allting då! så gick hon ,,, jag bah: ????? GLÖÖÖM DET DIN LILLA FI**A!!!!!
så sa jag till Sara om jag kunde låna hennes skåååp, oh det fick jag, för SARA är SNÄLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Inte hej då!!! iallafall inte till alla lärare som har dålig respekt mot barn!!!!!!!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0