30/10 igår asså + idag.

Jaa, först så fodad jag som vanligt duvet, sen så åkte jag hem till Linn Junered :P och vi red lite , i SPÖREGNET!!! kallt... men kul :)   sen så på kvällen så åt vi chips och tittade på film Skojj ocjh gott ;P
Men sen så sov jag där jaaa, sen så vaknade vi på morgonen , eller gick upp kl. 8.40 sköööönt att få sovmorgon!!! sen så tittade vi ut och HOPPADES att det skulle vara liite finare väder, men icke sa nicke, SPÖREGNADE idag med... vi red och det blåste och regnade som BARA den. KALLT som fan!!! men kul ;) sen åt vi lunch, (köttfärsås med spageti) mums. sen så åkte jag hem dä ifrån och på vägen hem så hämtade vi Amanda Thunberg, och sen så fixade vi hennes box som hon ska ha en häst i i morgon, sen så red jag kallt med skoj! och nu ska amanda åka hem och vi skamötas hos henne imorgon bitti så ska vi åka och titta och kanske hämta hennes häst, hon ska provrida, sen så ska hon ställa den hos oss, :) berättar mera imorgon.

PUSS OCH KRAM ALLA BARN!! :) <3

Kommentarer
Postat av: Sara :)

Vad roligt att hon ska ha en häst där :D !

2008-10-31 @ 18:32:54

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0