det här gjorde jag och Amanda och jag själv x)

Föörst så satt vi lite vid datan letade hästar åt henne :) sen så åt vi lunch och det fick bli fiskbullar med potatis mums tyyp... sedasn så tittade vi typ på TV , men senare gick vi till stallet för att hälsa på Pi och borsta och såå ;) hon var väääldigt pigg men whatever , (hon är sötaste i världen) sen så kom vi hem och ååt NYBAKADE scones med varm choklad :)n MUMS!!! sen så gick vi ut och flumma med en stock som vi höll på att rulla runt med i tå timmar, vi ville åka och se på bio en hann inte får bli nästa helg eller i veckan :) mensen så åkte hon hem vi 6 och då skulle jag gå ner och ta in älsklingen, det gick bra vi ståg och pussade lite på varann sen kom ag hem och åt köttfärssås med spaggeti, och sen så tittaed jag på tv och satt vi datan och nu skriver jag det här inlägget , sen ska jag gå och titta tv och fika sen gå ner v 9 och foodra hästarnaa ;)

 Jaaag har tråkigt,.,.

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha,lite konstigt det där med stocken! :P

mm, sconesen eller vad man nu säger var goda. :D(L)puss

2008-10-25 @ 11:27:09

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0