Idaaaag, Tanya knäpp och liite otur med Sara

idag så tänkte jag och Sara att vi skulle åka till Vallentuna igen för att panta burkar (våran hobby dårah) för vi ville ha en klubba eller nått ...
Och vi såg att Tanya (läraren) också skulle ditåt, så vi väntade med att gå på och stod under tunneln, (för vi pallade inte henne) iallfall, sedan kom tåget, och vi hann nästan inte med det x) dörranra bara stängdes, men vi fick upp dem... :O  iallafall, sedan så när vi kom till vallentuna så såg vi att Tanya också gått av så vi "gömde" oss lite i en busskur, sedan så kom hon aldrig förbi så jag tittade ut, och J U S T då kom hon mot oss,
Sanna till Tanya:he    he... Hej på dej! :P    haha,             sara stog roftfarande bakom busskuren,
Tanya : Vad gör du här Sanna?
 Sanna : jag och Sara ska köpa macka..,. :P
Tanya: men ni får inte vara här,!!! 
Sanna och Sara: men det visste inte vi (för vi isste inte det) 
Tanya: Jo , det visste ni, 
man bah !!!! AH!!! 
Sara och Sanna: men vi fick åka hit förra året.
Tanya: nej.
Sara och Sanna: jooo.
Tanya: nej.
Sanna: men Karin sa förra året att vi fick
Tanya: nej, och skakade på huvet.
Sanna: Jooooo!!!
Sara: JOOOOO!!!!
Tanya: vad ska jag göra nu då? och skakadelite på huvudet och såg bekymrad ut...
Sara: vi kanske kan gå ch köpa våran macka, och sen åker vi hem med andra tåget!!?? Sa Sara lite irriterat!
Tanya: jaa, det får väl bli såå, men jag ska ringa till era förädrar och säga at jag hittade er här...

Sana och Sara går där ifrån, IRRITERADE!!!
Asså gud!!!! vad hjälper det om hon ringer hem till dem??????? FATTA TRÖÖGT!!! hoppas inte hon läser detta nu! x)


Det skulle nog sluta VÄLLDIGT illa!! XD
Men sedan kom vi tillbaka och då sprang vi upp för trappan och skulle sitta där på rasten, DÅÅÅ hände det!!!! Sara snubblade och slog i tån, och satt och skrek ett tag och sa: SANNA HJÄLP MEJ!!!! lite desperat, jag bah, men jag kan inte gööra något??
hihi, glliga Sara!! men det började blöda liite :P stackarn.... Ajaaa


Goodbyebye...!!  PUSS OCH KRAM ÄLSKADE BARN! x) <33

Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0