Todayy,.

hihi, det var lite skoj idag, HIHIH, jag och Sara hade först svenska men då satt vi typ och flummish a little bit x) sen hade vi tyyp ea, vi bah okejoch så tyyp sattt vi där liite, men asså det var roligt för sen hade vi english (som jag är SÅÅÅ bra på, *inte*) sen efter det hade vi liite ea ch då så fortsatte vi att jobba med engelskan och då HELT PLÖTSLIGT!!!  så började vi slå varann i anskiktet och typ as garva och typ ALLLA som satt i rummet typ bah: ÄH? vi bah HAHHAAHAHHAHA fast änn et gjorde as ont när vi slog, det var värsta roligt, men ajj!´asså båda bah:
BOM , DICH!!!  KRASH    AHHHHH


och sen dog vi lite men skit samma x)
sen så fick jag och Johanna gå hem kl: 14.40 för att hinna med bussen, dåå åkte vi till vallentuna och Johanna köpte tyyp nån storis kaka och vatten
sen när vi var på väg till bussen så kom jag på att jag hade en tia såå jag gick in och köpte vå munkar för lyssna en munk kostar : 9.90 (10 kr) medans två st kostade: 10, så man fick altså en gratis då tar man ju den lätt, sen blev vi AS mätta och satt i bussen mätta och glad!!! :P

Seeeen kom jag hem och red bebiiis det gick JÄTTE bra ;)   
Sen ska jag ner och fodraa, PUSS OCH HEJDÅ!! <33

Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0