24 April, mamma fyller! :)

Idag (24/4) fyller min mamma Marie år. GRATTIS <33
iallafall, jag var i skolan ofc . och där så gjorde jag NÄSTAN klart min ryktlåda och den blir bra! :D jag ska bara sätta på låset och gångjärn (?) och måla sen är den KLAR!!! (;
efter skolan så hann jag med 2 bussen kom altså hem 3 !! WOHOO
föör då åt jag en glass sen sprang jag till stallet och mockade och fixade allt. Sen gjorde jag iordning PI <333
så kom Sven och slog på tappskon såå nu kan jag rida!!! :) <3333
Och då red jag och hon var as pigg foch väldigt jobig -.-förvånad eftersom att det var så jävla varmt

men aja, sen åkte vi till resturang min familj och där mötte vi Linn och Nicklas så åt vi jag åååt KEBABTALLRIK <33 love,love,love :)
KLICKBARA BILDER! :D
  påväg till stallet
 träffa älsklingen, ta in henne ! :D (hängläpp xD)
 Grattis mami ;D <3
 äta äta kebab <3


// SANNA :)

Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0