A perfect day <3

fyfan vilken älsklings daag asså <3
först så hade jag sovmorgon <333 börjar redan braaa!!! <333
Sen så äter man en god frukost och allt ., sen kollar ut och märker att det är AS soligt!!! <333  går ut och känner att det bara STEKER av hetta.! woheee

Sen går jag till stallet och möter Mikaela dääär vi ställer upp en hoppbana i padocken. HOPPA <33 ;D
hoppar upp och känner att Pi faktiskt var väldigt lugn! :) hoppar lite och jag sitter kvar!! :D hoppar banan flera gng och det gick JÄTTE jätte bra. ÄLSKAR DIG PI SÅ SJUKT MKT!! <3333333333333 PUSSS PÅ DEJ
sen ialf så kommer jag hem och då märker jag att vi ska grilla!!!!!! GRILLA VARE JA!!!   loooove
sen
äter jag jätte gott grillad mat. efter det så hade jag inge å göra så jag gick ner till stallet och va ute och gick med Dumle i en mysig timma! (: <3
Sen så kommer jag hem och äter lite chips och senare går jag och lägger mig! MYS MYS MYS DAG! <3333


PUSS PUSS PUSS :D <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Bad myysigt du verkade ha! :D

Du är värd det! <333

Kraaamiz!!!

2009-04-26 @ 10:06:01

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0