sällskap, Sandra, Johanna, choklad

Idag var jag sällskap tilll Johanna Kjellman efter skolan
Först så går vi av tåget i Vtuna ser Sandra går fram till henne,
Jag, Johanna och Sandra går till Coop hittar inget att köpa går till Ica hittar inget att köpa går tillbaka till Coop jag och Sandra köper 5 st små choklad var,  Och Johanna tog en pigelin och nån liten liten tablett ask saaak, :)
Sen så kommer Sandras kompis Linnea och möter och i Vtuna eller ja, möter Sandra och tå tar Jag, Johanna, Sandra och Linnea (oooh,cooling gäng ;)) buss 662 och Sandra och Linnea hoppar av i Ormsta och vi åker såklart vidare, väl framme i Markims Erikslund såå går vi hem till mej och Johanna hämtar sin Cykel sen åker hon hem och jag går in och skriver detta ointressanta inlägg ;D
hahahahahahahah...


PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah

2009-04-14 @ 19:00:34
URL: http://filurigare.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Haha det var underbart ;) Fin inlägg om oss förresten, hahah :D <3

2009-04-15 @ 19:59:29
URL: http://hejhumor.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0