TÄBY C

hejsan, igår (Onsdag) så var jag och Sara i Täby, och vi kom dit typ vid halv 4 , i dont no.. Ahh och först gick vi till H&M däär så kollade på linnen , men aja sen såå kollade vi på gina och då provade jag en tunika ochjag köpte den, och det kommer bilder sen , i promise.. aaaaaaaaah den är iallafall brun , i like <3¨
Sen så gick vi till Bikbok och dääär så hittade jag ett par jeans, men dom passade inte och jag ville verkligen ha dom!!!! Så jag fortsatte att leta och dååååååååååå så hittade jag dom :D:D:D: <3333333 överlycklig så jag köpte dom, det var 50% rea :):):) dom kostade egentligen 700kr så det blev bara 350 D;D;D;DD;D; :P

AH, och exaktsamma sak för Sara fast hennes kostade mindre men honhittade exkta byxor till henne med :) <33
SEn så sprang/gick vi till tågäää (:

När jag kom hem åt jag sen gick jag till stallet, och jag och mikalea red en barbacka sväng i skogen (; <33

PI ÄR BÄST <333 ;D

SARA ÄR OCKSÅ BÄST ! xD <33

MINA NYA BYXOR ÄR ME BÄST!! :P <33

Kommentarer
Postat av: Sara :)

du är bättre än bäst ! :D <3333 mina byxor är också helt klart bäst :D <33

2009-04-16 @ 17:27:55
URL: http://skummex.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0