Ben&jerry's (;<3

... åt jag idag, jag och sara delade på en, den var fett god ! :)
sen köpte jag lite godis eftrsom att.. det är fett gott. jajajaaja nog pratat om mina favorit saker.



usch, nästa vecka ska vi typ ha nån fett jobbig joggardag och min kondis SUGER ! asså jag kommer DÖ efter typ 5 meter ! :p men men... jag ska nog börja träna (hur många gng har jag nt sagt det??) men jag vill liksom komma igång men nån träning, kanske cykla på våran sån hära tramp grej eller typ styrke träning!
Det dåliga är att min handled smärtar typ sönder då -.- och det går inte att undvika vid sådan träning. JAJAJAJA!
BÖRJA TRÄNA!

Som ni märker så byter jag lite olika sätt att skriva på så kanske det blir roligare att  läsa, eller inbillar jag mig ? ;p

För dom som inte kan läsa så kan jag ju ha lite bild visning också ! xD hahaha (från google (a))


 Sexy ?






Pussyy


Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0