hihi :)

hihi, hah, jaja. idag så vare skit tråkigt i skolan. allmänt stört bara :)
haha, när jag kom hem drog jag till stallet där jag träffa Annika och Denniiiis :) och sen skulle dom rida då fick jag prova Platon och Sture lite granna det var kul! :D
jag fick träffa några som kanske ska ha stallplats där sen. Jätte trevliga allihopa! :D Sen när jag kom hem, typ nyss, så tog jag en glass och nu döör jag av trötthet ! :o
hahaha, mst typ sova sen.. för jag kommer inte komma upp imorgn -.-


en gammal bild på stallet bara ;p

puss

Kommentarer
Postat av: tessie

haha ditt läskiga stall xD

2009-08-30 @ 12:09:40
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0