Hitta pålle!

(HÄST INLÄGG, DOM SOM ÄR OINTRESSERADE AV HÄSTAR, BYEEE I GUESS ;D)
Nu äre dags att hitta en stor D-ponny eller liten häst ! snäll i all hantering, trafiksäker osv.. mellan 8 och 13 år typ. som jag ska börja tävla på sen i hoppning och ev i dressyr om allt går som det ska! :D
Haft det mysigt med Pi gumman <3 men eftersom jag är väldigt taggad på att börja tävla och komma vidare i min utbilding på så sätt så är nt riktigt Pi en häst för mig :( <3
jag har funderat VÄLDIGT länge på detta men jag känner nu att när det kommer mycket folk osv. så känns det liksom bättre på så vis! men jag hoppas det blir RIKTIGT bra ! :D
Har 2 st JÄTTE snälla araber (enligt en kvinna som vi känner som är JÄTTE duktig på hästar) som jag ska typ kolla på :D


puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh vad kul att börja tävla :) jag kan bli din hästskötare :D :P

2009-08-17 @ 08:39:21
URL: http://www.uuh.bilddagboken.se
Postat av: Linn

Vad kul! :D:D:D

2009-08-17 @ 10:51:06
Postat av: Sara :)

kul :D ! <3

2009-08-17 @ 11:00:08
URL: http://skummex.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0