jag är trött ! :o

hej, hej! jag är så jäkla trött och fråga mig inte varfööör -.- xD !
Iallafall så skulle jag ha ridit med Mikaela men så vart det inte, tydligen..., jag kom väl till stallet vid 19 kanske och det hela började med att två tjejer (nämner ej vilka) började små tjafsa lite och sen blev klockan helt plötsligt 20 och då skule dom lasta en häst (siffe, eller sift) och då fick dom sluta bråkaaaaaaa....

ial xD så började vi att lasta Siffe kl 20 men fick inte in honom föränn 21.30 alltså höll vi på i en och en halv timma!! -.- xD haha, sen så började vi åka till NORRTÄLJE där siffe skulle bo dåra. Och det tog en timma dit så vi var där vid kanske 22.30 sen så lasta vi av honom och pratade lite med ägaren sen så åkte vi igen och jag var väl hemma vid kanske 00.15 och då så satt jag där ocg glodde när jag kom hem hade inget att göra så jag skulle sova och det gick ju inte det heller -.- men aaaaaaaa men det var roligt att följa med dom ial, ;D

hejdå, (är inte på humör,puss)

Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0