Aj, som fan.. :/

jaaa, dagen böörjade segt.. men jag kommer till saken direkt för förmiddagen var ändå ointressant !

Jaa, vi hade musik , och på rasten som vi hade så skulle jag och tessie gåå till ett ställe där hon sett att det fanns is, så dår gick vi dit , tog ett litet tag men när vi var framme märkte vi att det inte var halt alls.. xD
 så vi gick tillbaka till skolan, såå stog vi vid iskanan itanföör, (ni som går i vittra eller vet var det är, det är backen innan tunneln om man kommer från skolan) aaah så stod vi däär och några till såå stog jag och Tessie nära isen såå skööt några en boll mot oss så sa dem: skjut hit den Sanna! :) jag bah: visst! och då tabbade jag och Tessie balansen (vi höll i varandra) sen så gick det  bara iskana ner och jag kom tyyp flygandes RAKT in i en grej där nere (den däär rööda) och var typ 1 cm från då jag mäskte att jag skulle slå i huvet om jag inte "hoppa" åt sidan såå jag kasta mej åt sidan huvudet klarade siig men axeln blev träffat och ryggen bäjdes AS mkt.. !!! AJ SOM FAAAAAAAN! jag fick typ PANIK och låg däär, i början gjorde det skit ont, men sen gick det över och då skakade jag som FAN! :O aaah sen såå  var jag typ i nått sorts "chock tillstånd" för jag började babbla som fan :S! :O   , ahh sen kom SMÄRTAN tillbaka, AJJJ!!!!!!!!!!! Och sen sa jag bah: Hääämta någon för det gjorde såå JÄVLA ont så kom Malin sen, och såå hjälpte Tessie och Lisa mig in i skolan, och vetu hur jääääävla ont jag ahde eller!?!?!?! Asså ondast gjorde det i båda min knän (?) och i axeln, jag satt där och tyyp kunde inte gåå mina ben var äckligt konsiga... :S sen kom jag hem hade fortfarande ont i knäna och axeln , sen började knä-ontet gå över såå fick jag typ hur jävla ont i ryggen som helst!!!! nu kom den smärtan! -.-,  nu har jag aaaaaaaaaaaaas ont i ryggen -.-!!!! gick inte så bra att rida, för det första gjorde det ont överallt sen såå fick dem ju bara styltor så red typp 20 minuter -.- hahaha <3 sen kom jag hem och åått pankakor ! :) <33


PUSS HEJ <3

Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0