Andra skitroliga praodagen :)<3

Jag ska berätta lite om igår :)<3 Först så kommer vi dit (till Solvalla dårå<3) viid... 06.00 och så äter jag och Sara frukost där och sitter och babblar lite och såå, till halv 7 för då kommer Elin ;D  och då så börjar jag och Sara ge alla hästar kraftfoder, och sen så tar vi ut alla älskade små sööööta hästarna!!! <3 mihi, och det som är så kul är att den största hästen är varmblod och är typ 170 cm och den minsta shetlandsponnyn är typ lite över knät på mig! SÅ JÄÄÄVLA SÖÖTA! <33 ahh isallafall sen mockar vi och sååå och sen s¨är det 9 fika och efter det så får jag och Sara ta in Disse och Alladin och så får vi rida ut på dem i en timma, och det var så HÄRLIGT! asså det är ju travare och dem är SKITPIGGA och så jävla SNÄLLA så det finns inte, asså vi fick typ världens snabbaste trav där i skogen! Fick tårar i ögonen av all fart!! xD <333 Jaaaaa, och jag älskar alla hästar däär så GRYMT söta och GRYMT bäst ;D Känns som om vi kännt dem i några år <3 (: Sen så fick vi hjälpa några typ 8 åringar att köra och sånna saker, på dem SMÅ söööta shettisarna. Asså dem har 12 hästar totalt i travskolan och det är 4 varmblod 4 shettisar och 4 russ (<3).. HAHA, det som var så  kul  va att vi red ju hästarna som var 170 och asså gissa om det var STORA steg !!!!!
hihihihi, <3
SOLVALLA TRAVSKOLA ÄGER BÄSTASTE! jag och sara ska äka dit sen och hälsa på och sen så nästa år ska vi praoa där igen, LÄTT! <3333333 xD

PUSS <3333
P.S Favvohästen är ofc Jozze <333333 Men det är så svårt för att man kan inte väälja vilken av ALLA! :P

(klickbara bilder)

 Alladin som jag fick rida dårå, <3
 Jag ooch alladin :) Ingronera mig...  se flera bilder på min bdb ocksåå
 Disse den som Sara red (;


Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0