Blött & KUL! xD <33

SHENARE ALLA!!!
Ïdag var det ju prao igen dårå, (VILL INTE ATT DET SKA VARA SISTA DAGEN IMORGON<'3) Och det förta vi gjorde när vi kom dit (06.00) var att äta frukost , sen såå fodra vi och släppte ut några hästar, och vet ni vad vi såg när vi ätit våran frukost, att det var HELT blött utanför Tibbes box -.-, såå kollar  vi in  i boxen och då har vattenkoppen hakat upp sig så HRLA altså verkligen HELA boxen var FULL av vatten och dyblöt spån!!! Vi stängde av vattet och såå kollade vi hur djupt det var xD Och asså det var nästan så det täckte skon ibörjan sen så hade spånert sugt upp allt vatten, så vi tömde hela den boxoen , sen så kom Ann. för vi hade varit själva där under hela tiden. Och sen så efter morgon fikat såå fick jag och Sara rida ut , somvanligt! :) <333 Och jag reeed Jozze igen. fick välja mellan, Jozze, Tibbe, Teja och Schak. Men ville SÅKLART ha min liiiiilll älskling :) <3 och sen så blev det lite sen lunch och sen så dammade vi lite i stallet och tog ner halm. ;D.. Nu sitter jag och Sara häär väldigt trötta och ska snart gå ner till min lilla Pi. (; <3
Kommer bilder sen... (a)
P.S kollade på lite tv i stallet idag, altså på Solvalla (; <3
PUSS&ADJÖÖÖ!    <3 8D


Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0