Första prao dagen :) <3

Hihi, Idag vaar det rörsta praodagen på Solvalla Travskola :) Först så gick vi (jag och Sara) upp 5 -.- haha åkte till solvalla åt frukost , släppte ut alla sööööööta hästar och mockade och sopa och jaaa, ni vet, sen så var det 9 fika, och då fick vi liite macka och sånt. Sen efter det så tog vi in Tibbe och Jozze och fick köra dem. SKIT KUL!! :) <333 Det är två sycken russ. ;D <3
Och sen såå var det lunch och då hade jag med mig tomatsoppa <3 xD ocxh efter det sååååå såå gick vi och stäade lite i stallet och pyssla you know, efter det såå tog vi in Teja och Schak och sen så hade vi 3 fika xD och sen så selade vi dem hästarna och så kom det nåra svarta människor från Rinnkeby och skulle köra lite lektion och då hjälpte vi till fast sen så fick vi står och vänta ett tag var rätt trist men vi gick in och värmde oss sen så åkte vi hem igen vid halv 5. (A) ÄR RÄTT TRÖTTA NU! men nu mst vi gå ner till Pi -.- och mocka och fixa. HA, TRÖTT REDAN! vi kommer att sova RIKTIGT gott.!!!!!
P.S ASSÅ HÄSTARNA DÄR ÄR SKIT SÖÖÖÖÖÖTA!!!!
Bilder:
Jozze, den jag fick köra :) <333
 Tibbe, den hästen som sara fick köra, se flera bilder på min bilddagbok!!! (aaaa)  tobleroone@bdb ;D

Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0