GÅRDAGENS RITT ;) <3

Igåår var jag och Amanda ute och red i 3 timmar, fast jag red inte Pi (<3) jag red Dumle, vi red runt ´så att vi först kom till snåtsa sen så red vi till kraftlednigsgatan och följde den en bit och såå kom vi till ett berg där vi stannade och fikade, mysigt..<3 Och sen så red vi vidare hem först förbi snåtsta och sen vägen hem ;) <3 Under den ritten så har jag lärt mig att Dumle ÄLSKAR oboy och chokladmuffins.. HAHA<33 
Lite bilder: (Klickbara)
-FIN utsikt, Så jävla mysigt <33
-Dumle den lilla tjockisen xD




PUSSAR OCH KRAMAR <3 ;)

Kommentarer
Postat av: sara :)

mysigt att stanna å fika :)

2009-02-15 @ 16:23:20

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0