Haha, jävla horoskop!

haha, läser mitt horoskop varje morgon, det roliga är att det STÄMMER,!!! :O
Asså idag stod det: du kommer att vara irriterad på någon. jag bah: Jahaaa, ^^
Sen så gick hela dagen, har vart  lugnt you know, såå kommer jag till stallet och sätter mig på min häst, och är bara SKIT irriterad på henne -.-! JAG BAH : TACK!! xD red inte så länge eftersom jag var så irriterad och hade ont i magen.. I skolan idag föresetn har det variiit lugn, eller vi har haft prov. Haha, Svenksa- gick vääl braa, ett fel tyyp.   Egenskla glosor- brauu... MATTE PROV- gaaaaaaaaaaaaash, svåååårt, men funka tillslut. med lite hjälp av att tessie "tappade" sitt sudd och rååååka se svaret 12 gånger 12, xD HAH, <333


Nu sitter jag här med te och fruktsallad med youghurt och bara LÄNGTAR till Måndag! SOLVALLA!. asså jag och Sara går runt och thatar om det 24/7... xD <33

Amanda var  i stallet också.. ;) <3

PUSS OCH KRAM ALLA KOSSOR! <333333 ;)


Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0