Hahah, :) <3

Hejsan, idag har det väl gått bra i skolan! :) Sara och jag är galna och jag har mäskt att Sara får lätt damp ryck nu för tiden xD <3
Ajaaah ;P sen så fick ju jag gåår tidigare idag , wieeh, träffade älsklingen (amanda) i Vallentuna och vi tog bussen hem, asså vi  köpte lite godis och när vi lämnade bussen så såg vi att det var rätt äckligt där vi suttit, xD amanda sa nåågot så jag blev tvungen att spotta ut godisen och typ lår as mkt godis där sen för vi äcklade varann lite xD <3

Sen så kom jag till stallet och då så lös spraqng vi hästrana lite :) Pi är BÄST!!! :) <33333333333
Och efter det så satt vi upp på dem barbacka utan träns bara grimma, Jätte mysigt! Pi är så SNÄLL! :) <333



Såååå nu sitter ja här och äter SEMLOR!
Blir nog Täby med Amanda på Fredag, NAJJS! :) <33


PUSS OCH PUSS xD             GLAAAAAAAAAAAAAAAAAD ! :) <3333333333333333333333333333333333333

Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0