lilla skitunge ^^

Jaa, dagen börjar med att man går upp kl. halv 9 och är i stallet 9. -.- haha. sen så biter lilla skitungen Dumle mamma i armen! Jäävla häst asså hahahah.sen så mocksr jag och sådant. Går hem och sen så går jag dit igen vid 1 ungefär och då tar jag och Amanda in Pi och Sparkle :) <3 Men amanda hade bara 1 timma på sig att rida och mocka och fixa ALLT så vi bestämde att vi bara gick ut en prommis med hästarna. sen så kom en ny tjej til stallet och fixa sin box för hon ska ta dit den om  typ 2 veckor.. ;D Och där stod jag i 2 timmar så jag var hemma halv 4 och tog mammas nybakade bröd  MUMS <33 Och snart kommer mandiizen och ska sova här. ;Dskojjigt jaharuuh,.. Jaa ska ner till stallet vid halv 9 - 9 och ta in hästarna! (;''



PUSS OCH KRAM ALLA BARN ! <3 ;P

Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0