Stackarn, <33

Min lilla älskling <3 Idag så kom jag till stallet vid nio och släppte ut hästarna, dem var glada och sprang omkring .. <3
Ah och sen så när jag kom nu vid 1 då så sååg jag blod på marken :S Av en häst!! Så vi sprang fram till Sparkle som stod närmast hon hade inge, sen kom jag fram till Pi och först så sååg jag inget sår men sen såg jag ett blodigt på hennes ben, men asså det var skit litet xD jag tog in henne och tvättade av det och så sen så skulle jag ha ridti men jag gick en promenad med henne istället i ca. en halv timma :) <3 Hon var jätte snäll som vanligt :) <3
(klickbar bild)
 - Hennes sår :( <3
 

Puss på min baby <3 ;P

Kommentarer
Postat av: Linn

Staackars Pimsaan!!! :(

Snygg ny blogg!

Kram kram!

2009-02-16 @ 16:36:52
URL: http://limpanlinn.blogg.se/
Postat av: linnea heter jag (:

neeej stackars piiiii ):

2009-02-18 @ 18:57:13
URL: http://qinnea.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0