haha

asså typ alla är hemma idag för dem är sjuka, men jag ska inte säga något för jag é också sjuk xD
Idag har jag:
gjort milkshake: 1 banan, glass, mjölk, blåbär! MUMS!
Mockat i stallet: det var jobbigt , när man var sjuk
tittat på blåsten: FAN vare blåser :O!! JAG BLÅSTE TYP BOORT!
gosat med Grålle: älskling <33
sovit dåligt...: asså vaknade typ inatt och hostade och kunde verkligen INTE sova!! sen vaknade jag igen och bah HOSTADE i typ år, ;/
 


Ja... det är ungefär det jag har gjort! förlåt att jag inte lagt upp nå bilder tyyp bra asså för jag sitter vid mammas och pappas data hela tiden och dem har inte mina bilder.. och varför jaf sitter här är för min är SEG! såå...


PUSS OCH KRAM ALLA BARN! <33 ;)

Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0