Läskigt juh, SPÖKAR!

asså det var fan as läskigt när jag var i stallet idag, för jag och Nettan går såhär valigt liksom ii stallet, och hennes hund satt framför oss, sen så stog jag och nettan och prata och Marwin (hennes hund dårå) satt liksom framför oss och det var bara vi i stallet, inga hästar och inga männsikor, och så bah helt blötsligt BOOOOM världens liksom dunk i en av box dörrarna :S både jag och Nettan skrek till och hunden bah AH! liskom, asså alla boxdörrar var låsta och stängda hur fan kan en av dem liksom bah BOOOM! som om nån på andra sidan dörren sparka as hårt i den, Netnnan bah: ja, det där är ju inte direkt första gng man hör dunsar veralt, asså det spkar där, och nu säger jag inte bara det , men vafan ALLA vet att det gr det i sdet stallet, fråga alla som har haft häst där, och det är inte något alla går runt och bara SÄGER utan det är SANT! OCH JAG LOVAAAAAAAAR DET!
   <-- SPÖKSTALLET!


Kommentarer
Postat av: Sara :)

Usch vad läskigt ..

2009-01-05 @ 19:29:09
URL: http://skummex.blogg.se/
Postat av: Sarah

scary:S

2009-01-07 @ 18:28:08

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0