jaduu, (; <3

idag såå var jag i skolan, och sååå vare halt så man halkade 24/7 hahah, men iallafall, sen så tog jag tåget och skulle ringa mamma för att fråga vart jag skulle åka så rngde jag till hennes jobb först och där sa dem: hon är på möte, ring till mobilden. och så rignde jag till den men hon svarade inte -.- ringde 3994083508349 gånger.. sen så åkte jag till Lindhomen så bah ringde hon och bah, du kan stanna i Vallentuna, jag bah, asså jag åkte till Lindohlmen eftersom du inte sagt något!!!!!!!!!! Ahhhh, såå sa Sara att jag kunde gå hem till henne om jag tröttna på stå däär xD såå stog jag där ett tag sen typ kände jag hur min kropp börja domna bort av kylan x'O så jag gick till Sara haha <333 och var där ett tag sen kom mamma! hhaaha, Då åkte jag hem så gick jag til stallet där Tove var, och Amanda, så red Amanda en stund med oss sen red vi själva... och det var jätte kul :) och gick skit bra (; <333

och sen gick jag hem och åååt lax (såå jäkla intressant) , och nu sitter jag här och äär AS sugen på gooodis ;O <333 HAHAH



Pussssssssssssss hej, <333

Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0