kallt som jag vene vad!

assså idag var jag i stakket (ovanligt va?) aah, och vattnet var såklart fruset och jag höll på där i 2 timmar med var ganska svårt,.. sen så fixade pappa lite och jag och nettan sen så funkade det (trode vi ja!) ja, sen så tog vi in hästarna och gav dem lunch (jag och nettan) och sen åkte vi till lunda sen tillbaka till stallet för en värmare hade suttit där medans och så skulle vi prova med vatnet så bah BPOOOOOOOOOOOOOCHTTT! och sprädde ner hela mig, och det var liksom 10- så rätt kallttt!!!!!! och jag har vart i stallet hela dagen och hållt på med det dära jävla vattnet, och ska ner ikväll och fodra -.-' snark! IALLAfall... och amanda var sjuk så jag fixade Sparkle också, just när jag var som kallast så skulle vi mocka och allt -.-' så mnockade först till Pi sen åt amanda, elr asså Sparkl´es box..,. ahh nu sitter jag här och värmer mig och väntar på att amanda ska ringa

Asså jag är fett förskyld och trött och allt ! -.-'  . tänk så kunde jag oxå f stanna hemma och ba tareh lungt, men icke sa nicke... :O

NU har jag entligen fixat ett schema i stallet... alla bah: ja ! ett schema men ingen fixa nått, alla bah: ja, vi måste ha ett schema och blabla, så jag fixate ett nu! varsegod... !   nu är jag ..fuckingtrött! man blir det av att gå och spänna sig av kylan hela dan, plus att jag får ont i nackan ... fanaassså..

IOj, nu märkte jag att dennna ganksa långa text var fett oinressant-.-' mahahahhaa okej, inte så lång, men ointressant!! :P


Puss hej, önksa mej lycka till at jag slipper att få vinter kräksjukan elr nått!!!!!!


PUSS HEJ IGEN <33

Kommentarer
Postat av: nixpix!

Tjabba tjena!!! :)

Sanna, hur gjorde du din blogg????????????????? Skulle vilja veta! :P

Hälsa Pi!! (l)

Kramar Linn

2009-01-03 @ 20:36:56
URL: http://ha, ha det tror du va? :P
Postat av: Alina

Jättebra blogg! :)

2009-01-03 @ 20:40:50
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Sanna

Svar Alina: Tack :)

2009-01-04 @ 12:23:29

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0