NYÅR <3

Jaa, lite nyåår, lite seeg på skriva men asså ... har liksom inte haft tiid :/ men iallafall, amanda och hennes family kom tyyp vid sju slaget, aa oc jag och manda gick ner till stallet vid halv 12 ;) <3 och vi firade där ofc! nej men det var oxå för att kolla så inte hästrana sket på sig och rev hela stallet (aa)  aah och här är  väl lite bilder, först från innan vi gick till stallet och sen från stallä.. :)
'

 Nyåår
 Jag, Amanda och Nicole, asså vi är ju så snygga (Nicole är mandas syrra)
 Se allla mina bilder på min bilddagbok, :) Tobleroone@bdb dårå,
 Pi , 4 minuter före 12 <3 ;)
 Jarpur, 3 minuter före 12 ;) <3
Dumle 2 minuter före 12 ;O <3
 SKÅL <33 :)
 Manda bah klunkar isej hahahaa,
 Amanda sämst på hälla xD <3 NU ÄRE 2009 !
 <33333333333333333
 vi tre föralltid, hahahahah skojja!
 Mysigt <33


PUSS HEJ, VILL DU SE MERA BILDER? CHECKA DÅ MIN BILDDAGBOK! tobleroone@bilddagboken  PUSS <33

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, vacker när jag "klunkar" i mej.. xD<33

2009-01-03 @ 20:25:53
URL: http://duvetaamanda.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0