Konversation

Konversation med min pappa som jag tyckte var lite kul:
Pappa, sitte vid datan och läser om olika språk, eftresom vi ska till Montenegro...då han mumlar:
Montenegriska, svengriska, hegregiska, polegiska. kalefegiska, ullegiska, malegiska, solegiska... (typ xD)
Sanna:
Men agso!  Nej, jag menar ASSÅ xD hahah

Jag vart liksom så inne i hans himla ord så när jag skulle säga asså så bah agså! jag bah: Upsie xD hahah
det lät roligare påriktigt, fast så äre alltid xD :(

En bild på älskade mitt i allt <3:
 
Becasue you are... amazing<3

Det vanliga, Puss från mig <3



Kommentarer
Postat av: elin

Tackar, din blogg var häfig :) och nu när du ändå har börjat läsa min blogg så kan du fortsätta :)(a)

2009-07-03 @ 09:32:47
URL: http://wahhlgren.blogg.se/
Postat av: julia.

så fin!

2009-07-10 @ 21:47:32
URL: http://julia.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0