Utmaning

Jag har lagt ut den på min bilddagbok men lägger upp den här med men jag utmanar samma här som på bilddagboken :D
skriv 16 sanningar om dej själv och utmana sen tre personer!

1. Jag äslakr att fota
2. Jag har ALDRIG flyttat
3. Jag har massa släkt jag inte hade en ANING om att jag hade föränn för en vecka sen :s
4. Jag har ridit i 6 år
5. Jag har spelat fotboll när jag var yngre jäkligt länge!
6. Jag hatar att äta frukost hemma ;s
7. Jag har lika många kompisar i 20 årsåldern som i min egen ålder (14)
8. Jag har ingen bärbar data!!! :(
9. jag har aldrig ätit upp en hel pizza
10. jag äs SÄMST på sång texter
11. jag tycker att kakdeg är jäkligt gott
12. Jag har bara vart på grönan 2 gng :(
13. Mitt hus är omringat av hästar
14. Jag älskar att bo där jag bor, ibland inte xD
15. Jag ÄSLAKR exotikskt snacks <3
16.  Jag tycker att min mormor är fett sköön!! :D <3

JAG UTMANAR:
Sara (skummex.blogg.se) Fanny (Fannuus.blogg.se) och Amanda (amandaochhannahs.blogg.se)

LETS GO' ! ;D <3

Kommentarer
Postat av: nejla

vart i montenegro är du?

åkr dit vare sommr min farmor bor där xD

2009-07-13 @ 23:46:40
Postat av: therese :)

sv; grr han e snyggare än så ! xD :D<3

2009-07-14 @ 13:28:26
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/
Postat av: Fanny

stavas fannuss, inte fannuus xD

2009-07-17 @ 14:46:50
URL: http://fannuss.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0