dagen kanske? (:

Jaa, (så börjar jag alltid :S)
idag så har det vart en hemsk natt för jag somnade först och främst inte och när jag väl somnade så vaknade jag 24/7  och kl.8 GICK JAG UPP!?!?!?!??! :O:O:O
fast somnade typ i soffan sen men endå! xD

jag hade typ feber på morgonen för jag är förkyld och sen så gjorde mamma iordning en god frukost, det var nån äggröra och så vare några grönsaker (här var man nyttig! xD) och sen så cyklade jag ner till stallet och checkade hästarnaa!
 SLÄNGER IN EN BILD BARA! <3 (:

Och sen har jag bara solat och gått runt och snorat OCH nyst 24/7 -.-. ajaaaaaa ;D
Imorgon äre födesledag för min del och det blir min 14 födesledag i mitt liv, woho?

Kl. 15.00 kommer min hovslagare och slår på tappsko så alla vet!!!


Vidare till dagen:
Amanda kommer och sover över och vi åker in till stan imorgon och fikar och shoppar you knooow ! (:

Puss och kram barn! ;D <3


Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0