Första dan på sommarlovet <3

Även fast det har regnat och dagen inte ens är klar så har den vart underbar! :D <3 aså vaknade ... typ 11 kansek somnade så tidigt eftersom jag var så grymt  trött!!! Ooooch sen såå åkte jag till Vallentuna och köpte godis sen sååå kom jag hem då så gick jag till stallet och reed och det gick SKIIIIIT BRA!!! HÄSTEN VAR BÄÄÄST <333333333

och nu är jag blöt! (: <3 xD
Senare idag ska jag hem till amanda och vi ska äta middag se sova däär ;D <3
 guuuull ^^

HEJ DÅ <33

Kommentarer
Postat av: tessiluh

sv; haha jo de gör ja faktist x)!<3

2009-06-14 @ 11:22:37
Postat av: tessiluuh

en häst ja ska hyra, heter glätta :D

2009-06-14 @ 19:24:24
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0