fredag-kvällen!

Jaa, igår så var jag på inflyttningsfest/födelsedagsfest! hos Linn och min brorsa.
och det började med att jag hälsade och kramade på alla och jag kände kanske 25% av dom! men dom var snälla! ;D sen så pratde vi lite sen så fikade vi oh då var det en tårta som Linn hade gjort och det var den GODASTE tårtan jag ätit på länge!
först var det en kladdkaka
sen så var det grädde på det
sen var det blåbär och hallon sen så var det noblesse delar och noblesse runt den!!
MUMS ! sen  var det en smörgåstårta (LOVE) sen var det bullar och kakor och sånna här chokladfingarar! sen ial så pratade vi och fika och sen hjälpte jag Teddy och Olle att spela fia med knuff xD
sen såå kom Maja och Pär och Reneé och sen så spelade vi guitarhero, föörsta gng för mig! och det syndes att et var första gng för OJ vad sämst jag var asså!!
Och sedan vare hemfärd !
vi kom väl dit vid 6 sen sååå åkte vi hem vid 11 kanske !
och när jag kom hem så satt jag vid datan och chattade ett tag med Fanny! ;D <3

Pusss <3333333

Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0