hatar regninga dagar

ååh, idag har det regnat HELA dagen och det gör mig galen! men endå äre mysigt... -.-
men jag stör mig för igår vare liksom 40 grader i solen nu bah: REGN!!
ajaaa, xD
haha på raasste vare as kul för jag och Sara körde Xet mni vet vare är om ni kollar i tidigare inlägg.. ajaa så på esset så ska man sjunga nu ra ist och det är AS svårt att komma på en låt när man är stressad och ni vet edn hära : EN EVIG HEEET!
jag bah med den melodin:
JAG ÄLSKAR DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
sen bah nej juste:
EN EVIG HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET

haha xD as kul aja xD <333
när jag kom hem så gick jag till stalleyt och föreställde mej att hästarna skulle vara dyng våta för vi hade inte täcke eftersom igår vare as varmt. så kommer jag dit så är dom SNUSTORR!? :O och allt annan var blött!!
aja det mst vart deras kroppstempratur och att dom stått under trädet.. men endåå :O
hihi HEJ DÅ <333
 vatten

Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0