otur idah eller? -.-

alltså,
1. det första jag gör är att försova mig!
2. åker med mamma till jobbet och missar bussen!
3. missar då tåget i vallentuna så jag får stå och vänta.. -.-
4. efter idrotten så missar jag tåget tillbaka till skolan!
5. efter skolan åker jag till täby med anna hubinette , mest som sällskap :D vi gick in på bik bok och dom hade halva priset på HELA affären! och jag letar och hittar en tröja (fanns typ minst 5 av samma sort) och så går jag bort i 5 min när jag är tillbaka där tröjan hängde så är den borta!
6. Anna och jag hinner preis med tåget (:D) och jag kollade så att jag skulle hinna med bussen som gick 40 från lindholmen och tåget kom dit 38 , alltså 2 min att hinna och det var ju nte så långt jag skulle , men då missar jag såklart bussen med 2 sekunder!!!!!!!! -.-
7. står själv i regnet i en halv timma !
(jag hade ingen jacka heller när jag stod där -.-)

SEN KOMMER JAG HEM OCH TAR ETT VARMT BAD! :D:D:D <3333

;D <3

Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0