sen när är 16 mer än 20? xD<3

Hahaha, om ni läst det tidigare inlägget så får ni se att sara också slutade tidigare idag och att vi fick en tia var, så vi tänkte köpa lite bröd på coop
då kommer vi dit och står och funderar i en kvart vad vi sak ha och bestämmer sedan lite bröd och så..
så har vi ju två tioa och nu vare jävligt bråttom för bussen gick om 5 min typ och vi stog där så sa jag att sara kunde betala så ställde jag mej där bak och förberrede mej med en sån här fryspåse och grej så typ ska hon betala och då går det till såhär:
"Kassa kvinnan"- 16 kr tack! :)
Sara- Men... det har vi ju inte!! Sanna vi mst lämna tillbaka den här!
så höll hon upp n liten påse.
mellan allt detta gick klockan.. tick, tack tick tack
hon lämnade tillbaka den och betalade 10 för bröden sen så fråga jag:
- Vad gick det på då? :O
- 16 kr!!
- men Sara , vi hade ju 20 kr!? vi har ju visst råd
- oj, juste :S
och då vare typ 2 min kvar!! :S och vi bah men vi hinner
Sanna- men hämta den igen då!
Sara- men det kostar ju 16 och nu har vi bara tio kvar!!
Sanna- men asså sara? vi har ju redan betalat brödet! det där kostar ju bara 6? :O
Sara- JUSTE ! xD

hahah men vi hann me bussen! ;D hahahahahha

Sara är bäst på att räkna när hon är stressad ;D <3333

PUss<3

Kommentarer
Postat av: Sara :)

haha, så fel det kan bli xD jag ska nog inte jobba i kassan när jag blir stor xD





<33 :)

2009-06-04 @ 19:33:20
URL: http://skummex.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0