Andrea di korv! :) digga och inte digga...

Andrea har gjort så att jag har blivit BEROENDE av crazy taxi! bara för att hon visade det och nu är det min drog, undra hur länge... :P idag äre fredag för dom som har missat det. har inte hänt så mycket på bussen på väg hem så pratade jag med Sara i telefon. i 1 timma och det blir dyrt föör hon han telenor.. xP haha sen så tycker jag att fredagra är bra imorgon är det lördag och då får jag träffa SARA HANSSON KLINT! världens bästa männsika :) <333

Idag diggar jag:
- godiset
- tessie, för hon tappa sin glass xD
- 1 timmas prat me Sara
- Pengarna kom!!!
Och jag digger verkligen inte:
- att Mikaela fortfarande é sjuk :(
- det blåser som fan!
- tidig kväll, ska upp imorgon -.-

HEJ DÅ!
helvete... aja puss hej <33


Kommentarer
Postat av: Johanna :)

och glömt inte att det har snöat :(

2009-03-27 @ 19:56:55
Postat av: Andrea

MOHAHAHA ! nu kommer du aldrig kunna sluta spela det xD

2009-03-27 @ 20:25:23
Postat av: Sara :)

jag är oxå helt beroende av crazy taxi x) asså ska bli såå roligt idag :D <3

2009-03-28 @ 13:27:47
URL: http://skummex.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0