asså jävla fitt sl/snö..

asså omg, igåår så fick jag gå av i Husby och gååå hem för att jävla annan buss kört i diket så vi kom nte förbi.. ah men idag så vare samma sak!!! -.- fan fitt sl eller snö eller vare nu är .. ahh ja, igåår var jag och amanda i stallet och lekte med snön! ^^ aja, vio åkte på mage ner för ett berg och tyyp körde rätt in i diket.. ;D
Ahhhh, hoppas vi gör det idag med!idag var jagh med sjkolan på jävla trååkigt cp äckel naturhistorisktmuseéum,, FAN vad trist det vaa, det enda roliga var att Sara va med!! :)

Kolla in min bilddagbok föresten!! heter tobleroone däär och kommentera mina bilder däääär!! :P <333 (aaaaaa)




Aja, PUSS HEHÅÅJ! <333 ;)

Kommentarer
Postat av: linnea heter jag (:

sv: haha, det gör du verkligen! :D

2009-03-13 @ 20:38:04
URL: http://qinnea.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0