Fredag :) <3

hejhejhej, fredagen började dåligt.. :/ asså vet inte men var allmänt sur och UTTRÅKAD! -.- men den slutade väääldigt bra! Asså jag kommer hem går till stallet och ... fyller vatten i hagen och ja fixar lite sen så tar jag in lilla Dumle :) och rider barbacka på honom en stund, roligt! ;D <3 han é så gullig! Sen så släpper jag ut honom och då ser jag att Draken och Pi står och pussas! Såå sööta! <33 Sen så kommer Mikaela :) :P Och vi tar in Pi och Draken och rider ut på dem, det var FÖRSTA gången som Mikaela skulle rida efter 1 halv år, asså hon har inte ridit på ett halv år och nu vare första gången efter det xD Fattarruh?? x) aja, vi red en runda i skogen Draken tar vääääääääääääääääääääldigt långa steg har jag märkt han var pigg också  men Pi var JÄTTE snäll <333333 :) Fast vi kom lite på efter kälken (?) haha men kom ´genast ikappp igen... :P vi kom lite vilse också eftersom att det var mörkt och mkt snööö! :) hahha

Sen så kom jag hem och då så åt jagkött me pommes <333
Sen mina älskade chips ;D <333

PUSSAR ! <33 :) 

Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0