Fredag älskade fredag !

Hahaha, fredag mysiga fredag !! <3 xD idag så åkte jag till vallentuna efter skolan me Sandra och vi köpte lite bulle och såå  och när jag ändåpå var där köpte jag med mig en chips påse hem... aah men så skulle jag ta en liten liten läsk kostade 9.90 kr altså typ 10 kr, jaa sen så gick vi förbi 1 och en halv liter läskerna
Sandra- Hur mycket kostade den dära läsken?
Sanna- 10 kr
Sandra- Den här 1 och 1 halv litern kostar 8
Sanna- men då tar jag ju den, fast jag orkar inte hela :(
Sandra- Men du vinner ju på det endå!!
Sanna- iofs! ;O xD

Men jag fattar inte att den kostar liksom 2 spänn mindre men är dubbelt så stoor aja, xD <3

Sen vid halv sju gick jag ner till stallet och mockade och såå då var Amanda där men hon åkte tyyp 7 jag stannade där och borstade Pi Jarpur och Dumle, det var jätte mysigt!!! stood där och lyssnade på radion och borstade och gjorde dem JÄTTE fina eftresom att Draken (en ny gäst) kommer till stallet idag (Lördag). Sen kollade jag påmklockan när jag kom hem: 9! oj borstade jag dem 3 i 2 timmar, kändes nte såå mycket. men sen åt jag mina chips och min hallon soda <33
hallon soda är så jävla gott!!!

Idag (lördag fortfarande) så ska jag ner till stallet och "Välskomna" den nya hästen och kolla hur alla reagerar... Och såååå...
Ja,
PUSS HEJ // SANNA!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Okej hihi :)

2009-03-07 @ 11:43:45
URL: http://hejhumor.blogg.se/
Postat av: linnea heter jag (:

sv: jaa såklart! :D

2009-03-08 @ 15:48:25
URL: http://qinnea.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0