mycke stall och lite mormor

Idag har det sett ut:
Stallet, Stallet, Stallet, mormor, Stallet.. xD
Jaa, det börjar med att jag gick upp kvart över 6 -.- haha, skulle äta lite frukost och sedan gå ner till stallet, men när jag försökte få upp gröten så skar jag mig, gjorde mera än skit ont!!! -.- haha, aj aj aj ... Sen så gick jag ner till stallet och vi provade släppa ihop hästarna tillsammans för första gng, gick JÄTTE bra. PI (min häst) ÄR HELT SJUKT KÄR I DEN NYA HÄSTEN (draken) dem var sams allihopa jag kom dit 7 och tyup alla åkte 20 över eller nått men jag och Mikaela stannade där till 9 och sendan gick jag hem och sen ringde Nettan vid 10
bah: jag åker ner nu och mockar,
 Jag: Okej...
10 minuter senare står jag också där i stallet med kamran och fotar hästarna! sen så mockar jag och Nettan skit i hagen -.- hahha sen kommer Amanda och då rider vi sen är jag inte hemma igen föränn typ 4 hahaha, sen så kommer mormor halv 6 och halv 8 ska jag ner IGEN till stallet och ta in dem små hästarna..! ;)

Hahaha, Asså SHIT vilken GOD kladdkaka mamma gjorde igår med choklad glasyr och den var så god och KLADDIG!!!  <3333 Ska få den idag meeed!! ;D MUMMMMS! <3333


PUSS HEJ
P.S. ORKAR VERKLIGEN INTE ATT LADDA UPP BILDER NU....  sorry!

Kommentarer
Postat av: linnea heter jag (:

VAD TASKIGT! då sa alltså bara maria det för att få oss att städa! :@

2009-03-10 @ 17:53:52
URL: http://qinnea.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0