torsdag inte fredag :(

Idag har jag hela dagen gått runt och tänkt att det vart fredag sen så kommer jag ALLTID på att det är ju förfan Torsdag -.- hatar när det blir så...
Jag har iallafall först haft idrott och då så spelade vi typ fotboll... sen så hade jag estet hela eftermiddagen. och det var bra jag har börjat på min rytklåda (dom som inte vet, det är en låda som man har sina borstar m.m i, altså borstar till hästarna xD) det  var ju bra ;D
Nu ska jag äta korv me potatismos för dom som undrar...
På lördag, på lördag, på lördag xD då ska jag och Sara ha en rolig liten "skräckfilmskväll" :) <3

ROLIGT!

PUESS HEJ <3

Kommentarer
Postat av: Sara :)

asså, det ska bli såå grymt roligt :D !<3

2009-03-27 @ 11:13:21
URL: http://skummex.blogg.se/
Postat av: Johanna

ni MST se madhouse, the best film ever! xD (a)

2009-03-27 @ 18:34:17

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0