usche, -.- & Mycke halv saker! xD

igår så var det första skoldagen -.- ofc skit roligt! >.<  Ajjaa, när jag kom hem så red jag på Dumle en sväng ;D
Ahh, iallafall idag blev jag tvungen att gå upp HALV 6 för att gå tilll hästarna och släppa ut dem... eftersom att Nettan är magsjuk sak, :S aaah och efter det så åkte vi (halv 7) och nu (halv 8 xD) så sitter jag på mammas jobb!! Sene ska jag ta 662 till Vallentuna och sedaaaaaan till skolan  :´(!!!!
Hhahaha, en sak bara:
Halv 6 jag går upp
Halv 7 åker hemmifrån
Halv 8 skriver det här på mammas jobb...
Halv 9 skolan börjar!! ;O ¨

MCYKET HALV SAKER JUST NU!!
Nej nu ska jag gåå och sätte på mig ue kläderna för att gå till bussen! ;P

PUSS OCH KRAM ALLA BARN! ;O <3333

Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0