Våren är saknad... xD

Hahah, asså jag sakna våren till 100%... :( men den kommer ju aldrig det är bara snö, snö, snö, sol, snö,snö,snö EVERYTIME!! Det gör mig ganska galen, Iallafall, igår så sov Amanda hos mig och vi såg Wild Child och Legally Blonde (?) aja, dem var bra fast jag tyckte att Wild child är bättre än Legally Blonde... aj, nu sitter jag här och lyssnar på musik och kopierar över bilder till daan från mobilen och kameran, älskar mig bästaste kamrea <3 ;P
Idag var jag ute och fotade min lilla katt som var på bu humör. kommr biledr sen.. ;D
Ska snart ner till stallet ochfixa lite things , och sen ska jag , jag vet inte.. Aja.
Hej då :) <3

Kommentarer
Postat av: Sandra Söderberg

Svar: Tack sötis :D

2009-03-01 @ 13:55:08
URL: http://hejhumor.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0