Äntligen fredag! / förihelve va skönt! :D<3

hahaa, ÄNTLIGEN FREDAG som sagt! och jag har typ vart i skolan och gjort verkligen INGENTING, jo det enda jag gjorde var att .. leta efter bea.. -.- ahahah <3
och pratat med Sara genom en dörr :S <3
hahaha,
men kl 2 såå slutatde jag och då hände det MASSA! ;O <333
haha, nej men jag gick runt i vallentuna meed bea och Johanna för jag väntade på bussen.. och vi köpte godis och cider. dä va gott ;)
sen såå vare en lite rolig konversation (?)
Sanna plockar lite godis och går fram och betalar
Johanna gör samma sak
Sanna går fram och frågar Johanna såhär:
Vill du ha? och sträcker fram en godis.
Johanna: Visst, men vad fick du den ifrån? :O
Sanna: Eh.. jag köpte ju den nyss? :S
Johanna: ah.. juste! xD


hahah, det äre så kul för Johanna har säå dåligt minne som herom dagen:
Sanna sitter och pratar
Johanna håller på och sliter lite i sannas byxa och vill ha uppmärsam het för jag typ satt där och stirra
Johanna pratar
jag upprepar det hon gjorde och sa:
du bah: och så gjorde jag som hon precis gjort med byxan... hon bah:
eh.. va?? gjorde jag såå näär? :O:O
Sanna: nyss ? ;S
JOhanna: Jahaaa, ahha kul!

Asså ni lär ju inte fatta ett skit men det var kul!! HAHAH
btw nu sitter jag här och ska äta och sen ner till stallet oc rida min lilla älskling! <333 Vill inte förlora dej gumman <3
det sm är "förihelvete va skönt! :D <3"
är att hästarna ska ut nu på bete och då behöver man inte fodra eller MOCKA!!!!! :D:D:::DD så jag kan sova hur öänge jag vill och va uppe skita länge nuu!! WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!
*överlycklig* !!!! D:D::D::D
lite klickbara bilder! (:
 Johanna, med sämst minne! xD
 Jag, dålig balans!
 tjockis!  mums

aja , det skiter väl ni i, men puss ial. <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha aa lite kul xD men vi slutade 2 inte 3 ;)

2009-05-08 @ 19:25:48
URL: http://filurigare.blogg.se/
Postat av: TESSIULUH

sv; mahaha ja de är jag & ja dom suger xD ! <3

2009-05-09 @ 15:22:16
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/
Postat av: Sara :)

Okej, ska bli bättre på att skriva :D Jag visste inte ens att du hade skrivit a perfect day i ett inlägg, sjöng lite och så sjöng jag a prefect day, det var därför jag skrev det :)



Tack för tipset :D <33

2009-05-09 @ 15:24:21
URL: http://skummex.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0