KUL DAG! :D <33

idag hare vart en kul dag faktiskt! (:
Jag och Sara hade kul på rasten när vi var ute, . :D sen så på fílmen i skolan så typ Jennie bah:
*kisa på oss* *gör ett "jag håller ögonen på er"* tecken!! XD
asså det såg så jävla kul ut.!
sen så gjorde vi lite annat. :P
hahahah, jag kommer inte ihåg det roliga asså vi bah börja skratta för en grej i ett rum och påda tänklte samma sa,
vi har SÄMST humor för vi skrattar åt nått som inte ens är nå kul!!! :D

Älskar dej Sara! <3
du sviker ALDRIG, ALDRIG säger jag!!!!
En sak till som var roligt, en vikarie i skolan kommer fra te mig och Sara frågar vad vi gör
Sanna- äij inget
Sanna och Sara - *mumlar lite*
vikarien- men kom igång nu
Sanna- men asså den smarta är på biologi!!
vikarien- eh.. jaha??

Altså den smarta är ju såklart Johanna

haha lite kul! xD


Så ser man ut idag...


(: <33

P.S tack Johanna för dom små godisarna på bussen :D dä va gott! :P

PUSS PÅ DENNA ROLIGA DAA¨'

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA jaa så kan man ju också göra xD

varsågod (a)

2009-05-06 @ 16:38:31
URL: http://filurigare.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: haha aa (a)

2009-05-06 @ 16:49:52
URL: http://filurigare.blogg.se/
Postat av: Sara :)

haaha, det var så roligt :D Älskar deejj :) <33

2009-05-06 @ 18:51:11

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0