Lördag kväll-Söndag kväll! :D <3

asså det började med att Sara kom vid halv 7 och då spelade vi lite badminton! kom inte till vårat rekord. :( det gick inte så bra men vi hade ju kul vafan! ;D <3
____________________________________________________
Sen så gick vi in och kollade lite på datan, sen så började vi göra iordning dipp och morot och gurka! :) vi skulle vara lite nyttiga i första filmen! xD aaah, sen så såg vi ju The grudge 1 och ni har ju sett vad vi tyckte om den redan ^^

Sen så gjorde vi en "kiss paus" haahahh, och fick ne lite och såå
sen så såg vi 2 an och ni vet vad vi tyckte om den också..!
___________________________________________________

Natten :
Vi låg och pratade och kollade på boxning till kl 4 för då började det bli så ljust så vi fick lov att sova då annars skulle vi jun inte kunna somna av ljuset, Och anldeningen til att vi kollade på boxning på tv va för at vi valde alltid vilken vi hejade på och dom var fett taskiga mot varann XD ahahahha

__________________________________________________
Söndag morgon:
börjar med att vakna upp vid 11 halv 12 pågrund av mamma som kom nin och skulle hämta datan coch dörren bara smällde igen, -.- ajaa, och jag och sara gick upp senare och åt frukost!
SEN, dam dam dam daaaaaaam!

Sååå¨å åkte vi till Tibble badet! :) <3
och vi kom dit vid 1 ungefär och då gick vi in och hade as kul! ;)
Sen så gick vi till donken för vi skulle äta lunch och det enda vi hafde råd med var en cheese börjare och cola sen så tog vi en mcflurry och sen så åkte vi hem till Sara och var där i ca 1,5-2 timmar! :D
______________________________________________________________

När jag kom hem så åt jag sen så gick jag för att ta träckprov (dom som inte vet så är det att ta lite bajs och sedan lägga i en kartong och skicka till en grej och där kollar dom om hästen har mask) och tog inhenne och fixa och hon var lite seg på bajsa så jag ställde in henne i boxen ett tag och då kom det xD
så nu stinker det u huset,,, nää bah skoja!!  kuul -.- hahhaha
^^
om ni undrar vrf jag gör sträck är det för att jag ska hålla koll vad jag har skrivit om och vilken ording bilderna ska komma i xD haha
Nu kommer lite bilder (aa)
 Kollar på skräckfilm, syns det på Sara eller? xD
 mys, katten fånga fågel. ser du ögat som har ploppat ut? -.- euuwh!
 fett sööt, jagvet, suddig..
 gull <3

vill du se flera bilder då kan du gå in på
[email protected]

P.S INGEN får ta bilderna om jag itnte sagt att du får!!!!!!

Puss :)<3


Kommentarer
Postat av: Sara :)

Haha, som jag ser ut xD ! Gulliga föl :D !

2009-05-18 @ 17:11:54
URL: http://skummex.blogg.se/

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0