Lördag/ upptagen hela dagen

Jaa, idag så har jaf först vaknat, ooooh spännande!!
aja, sen så städade jag!! FETT STOLT!! :D:D ah och efter det så duschade sen åkte jag oc pappa på hojen och mamma i bilen till marknaden i Frösunda, var där ett tag var faktiskt roligt! :) <3
först kollade vi lite sen så fikade vi liie granna, sen så kollade vi på fett söta hundar som va med på agilityn (stavning?) aah sen så kollade vi på en hund som var fett söt som vallade, och dom var jäte duktiga!! :O
Sen ville jag mama och pappa åka helikoptern men... det kostade för mycket.. aja
sen så gick vi runt lite däär, sne åkte vi hem.. ;D kul att åka motorcykeln igen (: <3
Näär jag kom hem började jag att baka bullar! eftersom jag och Johanna ska sälja bular och muffins till operation dagsverket eller vare heter.. och nu väntar jag på att det ska jäsa klart xD
haha, sne ska jag till stallet :P <3
sen kommer Sara, bertättar mera sen ad jag och Sara göör (;
NU HAR JAG MÅLAT OCH GJORT KLART MIN RYKTLÅDA!! :D:D
kolla på bilderna vetja!
Klickbara dessutom ! xD
 sötis ligger och solar <3
 MIN RYKTLÅDA! som jag äntligen ar gjort klart! xD
 målade dit våra namn! (: <33
 (det ser ut som om jag har en keps som sitter snett!!, men det harn jag inte, har ingen keps på mej asså)

Puss <3 :D


Kommentarer

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0