MÅNDAG = SPANSKA! -.-

aah, idag hade vi Spanka, AH! hade sklart INTE övat.,-.- ajaaaa.
haha, idag så fick jag låna "Så länge vi båda andas" av Sandra! :D:D: <333 och jag kan inte sluta läsa den! (:
efter skolan åkte jag till Väsby med mamma. och vi gick runt lite och åt lite glass och såå! (: <3
min data é sepe igen, för asså den funkar men liksom... jag kan inte förklara!! bakgrunden är liksom bara en bild det finns inga genvägar och jag vette fan hur det kan komma sej.. man kan inte gå in på nått heller!!!!! GAHAH7


 Tindra, (: jag bara slumpa en bild xD
 TESSIE, en till bild jag bara slumpa ! :D <3




PUSS ! (: <3

Kommentarer
Postat av: tess

GAAAAAAAAAAAAAAAH OMG BÖÖÖGG OR WHAT?! :O

JÄVLA FETTO UNGE ! X) <3

2009-05-04 @ 19:25:01
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/
Postat av: Sara

tindra :)

2009-05-06 @ 18:40:45

KOMMENTERA:

Ditt namn ?:
Komma ihåg dig

E-postadress ? : (publiceras ej)

Har du en blogg, skriv då! :D:

Vad har du på hjärtat då?<3
Trackback
RSS 2.0